Πολιτική επιστροφών

Στο wizbox.gr έχετε το δικαίωμα αλλαγής/επιστροφής ολόκληρης της παραγγελίας σας ή μέρους αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρίας μας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή θα γίνει με την ίδια εταιρία που σας παρέδωσε την παραγγελία. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης πρέπει να δηλώσετε την πρόθεσή σας με τηλέφωνο ή email και συνεργάτης μας θα σας δώσει τις κατάλληλες οδηγίες.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγιστεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους και θα πρέπει απαραιτήτως να συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής πώλησης, την κάρτα αλλαγής, ή το τιμολόγιο αγοράς. Η επιστροφή γίνεται με έξοδα και ευθύνη του πελάτη. Το δικαίωμα αλλαγής/επιστροφής αφορά ολόκληρο το αγορασθέν προϊόν και δεν μπορεί να ασκηθεί επί τμήματος μόνο του προϊόντος (πχ επί αξεσουάρ του προϊόντος).

Η εταιρεία wizbox.gr διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει επιστροφές που στάλθηκαν ή κοινοποιήθηκαν μετά από την προθεσμία επιστροφής ή τις επιστροφές ειδών που δεν βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία ήταν όταν παραλήφθηκαν.

Το ποσό που θα πιστωθεί το καλάθι σας μετά την επιστροφή του προϊόντος θα είναι το ανάλογο του τιμήματος που σας έχει χρεωθεί κατά την αγορά του προϊόντος (αφού αφαιρεθούν τα έξοδα μεταφοράς στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής δεν αφορά σε λάθος της εταιρίας μας).
Για την επεξεργασία του αιτήματος και την πραγματοποίηση της πιστωτικής εγγραφής στο καλάθι σας απαιτούνται 7 εργάσιμες ημέρες. Ο Πελάτης θα ειδοποιηθεί με μήνυμα στην ηλεκτρονική του διεύθυνση ή τηλεφωνικώς μόλις έχει γίνει η πλήρης επεξεργασία του αιτήματος αλλαγής/επιστροφής.

Σε περίπτωση επιστροφής κάποιου προϊόντος/προϊόντων κατά τα ανωτέρω, και εφόσον επιλέξετε την επιστροφή του καταβληθέντος ποσού και όχι την αλλαγή του προϊόντος με άλλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, εφόσον η παραγγελία πληρώθηκε μέσω πιστωτικής κάρτας, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στη χρεωθείσα πιστωτική κάρτα εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος, ενώ σε περίπτωση που η παραγγελία είχε πληρωθεί μέσω αντικαταβολής, η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος, με πίστωση του λογαριασμού του οποίου είστε δικαιούχος, και που θα μας υποδείξετε και θα μας γνωστοποιήσετε εγγράφως.

Σε περίπτωση που αποδεδειγμένα η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα εκ μέρους της εταιρείας, δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα ή σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος είναι κατεστραμμένο ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος του, ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος είναι ελαττωματικό, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την αντικατάσταση με το αρχικώς παραγγελθέν προϊόν ή με άλλο μέχρι του ποσού του καταβληθέντος τιμήματος, είτε να ζητήσει την επιστροφή του καταβληθέντος τιμήματος.

Σε περίπτωση που το είδος που παραλάβατε διαπιστωθεί ελαττωματικό, το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο αγοράς. Εάν παρέλθει το χρονικό διάστημα των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής η εταιρία μας δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση.

Για την επιστροφή ελαττωματικών ειδών, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εταιρεία μας στο τηλέφωνο 2310-570.754 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@wizbox.gr.

Τα δικαιώματα του καταναλωτή τελούν υπό την προστασία των σχετικών διατάξεων του νόμου 2251/1994 για την Προστασία του Καταναλωτή (ΦΕΚ Α’ 191/1611 1994) όπως αυτό σήμερα ισχύει. Επιπρόσθετα, ο Κανονισμός (ΕΕ) 524/2013 προβλέπει το πλαίσιο ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών με τη δημιουργία της Ευρωπαϊκής Πλατφόρμας ΗΕΔ. Από 9.1.2016 κάθε e-shop στην Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να παρέχει στους καταναλωτές-πελάτες του σύνδεσμο προς την πλατφόρμα, που θα τους δίνει τη δυνατότητα να υποβάλλουν και να επιλύσουν ηλεκτρονικά τη διαφορά τους σε κάποιο φορέα εναλλακτικής επίλυσης διαφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.Μπορείτε να μεταφερθείτε στην Ευρωπαϊκή Πλατφόρμα ΗΕΔ εδώ: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=EL